Еко тренд: бренди та штучне хутро

07/08/2020

Як це не може здатися дивним, існує цілий ряд відомих будинків моди, які категорично відмовилися від використання в своїх колекціях натурального хутра та шкіри, віддаючи переваги альтернативним варіантам не пов'язаним з насильством над тваринами. Завдяки використанню передових технологій, а також інноваційних рішень, сьогодні можна створити тканини, якы ні в чому не поступаються натуральній фактурі. Ще зовсім недавно, використання хутра та шкіри було популярним рішенням, до якого щороку вдавалися стилісти і дизайнери, але в умовах сьогоднішніх реалій, подібна концепція зазнала якісних змін.

У нашій статті будуть представлені найбільш відомі торгові марки, які рішуче і безапеляційно стали на сторону захисту тварин, всіляко підтримуючи існуючі етичні тенденції.


 




Читайте також: Модний в'язаний одяг

Кельвін Кляйн

Ще в 1994 році один з найбільш відомих кутюр'є припинив співпрацю з компаніями, які постачали йому хутро. Протягом цілих 17 років в колекціях, що випускаються під логотипом даної торгової марки, домінували м'які шкурки, вишукано підкреслюючи елегантність і презентабельність нарядів. Згідно не офіційним даними, рішення відмовитися від використання натурального хутра, було прийнято внаслідок відвідування центрального офісу активістами P.E.T.A., хоча за твердженням самого дизайнера, таке рішення було викликано в результаті особистих роздумів про гуманне ставлення до тварин.



Стелла МакКартні

Будучи відомою вегетаріанкою, дочка свого культового батька очолює компанію, що активно позиціонує себе як бренд, який не завдає шкоди тваринам. Тому вся продукція, що випускається під цим брендом, є синонімом не тільки елегантного гардероба бездоганної якості, але і гуманного ставлення до тварин. На думку самого дизайнера, в своїй роботі вона керується насамперед інтересами живих істот, сприймаючи моменти, пов'язані з прибутком як другорядні. Разом зі своїм батьком вони є організаторами різних заходів, де висловлюють категоричну неприпустимість вбивства тварин на благо моди.



Читайте також: Як вибрати жіночу сумку для міста: бренд, дизайн, матеріал

Ральф Лорен

Як не дивно, рішення відмовитися від використання натуральної шкіри і хутра, виникло у відомого дизайнера під час чергового перегляду відеороликів, знятих прихованими камерами на території фабрик. Жахливі кадри надали сильне враження на Ральфа, внаслідок чого він категорично заборонив використовувати хутряні вироби в своїх колекціях. Серйозність його намірів підтверджує той факт, що колекція шкіряних пальто, була безоплатно подарована в країни, що розвиваються. 



Вів'єн Вествуд

Етичну тенденцію в 2006 році також підхопив, світовий англійський бренд, рішуче заявивши про неприпустимість використання натурального хутра і шкіри. Про серйозність намірів свідчить той факт, що істотні фінансові ресурси були кинуті на розробку альтернативної заміни натуральних тканин. При цьому, керівник бренду не тільки відмовилася від вживання в їжу м'яса, а й надає безпосередню допомогу організаціям із захисту тропічних лісів.



Tommy Hilfiger

Популярний у всьому світі бренд відомий не тільки трендовим перетворенням джинсового фасону, але також своєю категоричною позицією щодо неприпустимості застосування в одязі натуральних матеріалів зі шкіри та хутра. Крім цього, маючи свою парфумерну лінію, бренд не використовує в якості об'єктів тестування тварин. Крім своєї професійної діяльності, дизайнер фінансує фонди із захисту тварин і позиціонує себе захисникам азіатських слонів.




Hugo Boss

Певний фурор в світі високої моди викликала заява іменитого бренду про відмову використання натуральної шкіри і хутра. Починаючи з 2015 року, свої слова компанія підтвердила діями, спрямованими на поетапне зниження застосування подібних матеріалів у своїх колекціях.




Puma

Один з керівників, всесвітньо відомого спортивного бренду Йохен Ціатц не тільки особисто відмовився від вживання м'яса, а й активно пропагує подібний спосіб життя, про що свідчать імплементувати в усіх представництвах компанії, так звані «Понеділки без м'яса». На початку 2012 року, бренд зробив офіційну заяву, в якому підкреслювалося, що в майбутньому, компанія вважає неприйнятним для себе використання натурального хутра і шкіри тварин, включаючи пух і мериносову вовну.



Меліса

Бразильський бренд в просуванні своєї продукції на світовому ринку, спочатку керувався гуманними критеріями. Уже в 1979 році, погляду світової громадськості були представлені елегантні туфлі, виготовлені з полівінілхлориду, що поклали початок трендового рішенням в світі взуття. За рахунок використання інноваційних технологій і передового матеріалу (монопластик, який виходить внаслідок повторної переробки) вдалося створити взуття, яке окрім комфорту, практичності і гарних експлуатаційних характеристик, відрізняється гіпоалергенністю і бездоганною естетикою.


Коментарі

Не знайдено дописів

Написати відгук