Обмін і повернення
1 Акуратно упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
2 Додати копію чека, вказати спосіб повернення грошових коштів (поштовий переказ або перерахуванням на банківський рахунок із зазначенням.
3 Вислати посилку Новою поштою за адресою:
Відділення Нової пошти - №153. Адреса: вул. Западинська, 9а, Одержувач - ФОП Крупеннікова Катерина Сергіївна, Номер телефона одержувача - +38(093)809-99-36
Відділення Нової пошти - №153. Адреса: вул. Западинська, 9а, Одержувач - ФОП Крупеннікова Катерина Сергіївна, Номер телефона одержувача - +38(093)809-99-36
4 Після відправлення посилки, повідомте нас будь-ласка про це, написавши листа на електронну пошту info.24shopping.com.ua
Підстави для повернення та обміну товарів
Покупець має право зробити повернення Товару (Повернення Товару проводиться, якщо зазначений Товар не був у споживанні, збережено його споживчі властивості, товарний вигляд і т. П.), Без вказівки причин протягом
14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від продавця
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання.
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання.
Повернення Товару, в разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умов Замовлення, які виникли з вини Продавця:
У разі якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право повідомити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і вимагати їх усунення.
Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених грошових коштів. В даному випадку Товар повинен бути повернутий Продавцю зі збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей.
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання.
У разі якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право повідомити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і вимагати їх усунення.
Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених грошових коштів. В даному випадку Товар повинен бути повернутий Продавцю зі збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей.
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання.